© 2018 by 365 online store. Designed MH-design

POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE

Pogoji poslovanja spletne trgovine 365fashion so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ter s priporočili TZS.

Spletno trgovino 365 fashion upravlja podjetje 1981 AS d.o.o, Mariborska cesta 140, 3000 Celje. Podjetje je vpisano v sodni register pri Okrožnem sodišču v Celju matična št.: 6930603000, davčna št.: 46356398.

PLAČILO

Plačilo se opravi na enega izmed sledečih načinov: plačilo po povzetju dostavni službi in plačilo po predračunu .

Plačilo po ponudbi:

Ob potrdilu naročila se pripravi ponudba, na katerem je zapisana številka transakcijskega računa in sklicna številka.

NAROČILO IN DOBAVLJIVOST IZDELKOV

V primeru, da naročenega blaga ni na zalogi in ni dobavljivo, vas o tem obvestimo. V primeru predhodnega plačila izdelka, ki ni dobavljiv, naročilo storniramo in vam vrnemo denar.

DOBAVNI ROK

Čas za dobavo izdelkov je od 2 do 5 delovnih dni. Če se zgodi, da artikla, ki ste ga naročili ni več na zalogi, vas bomo o tem obvestili (najkasneje v roku 3 delovnih dni od prejema vašega naročila).

VELJAVNOST PONUDBE

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vključujejo DDV. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini 365fashion in se lahko razlikujejo od rednih cen. Pridružujemo si pravico do spremembe tehničnih opisov in konfiguracij brez predhodnega obvestila. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno dejanskega stanja v celoti.

AKCIJSKE PONUDBE

Vse akcijske ponudbe veljajo v roku svoje omejitve oz. do razprodaje zalog v tem obdobju.

ODSTOP OD POGODBE

Vse akcijske ponudbe veljajo v roku svoje omejitve oz. do razprodaje zalog v tem obdobju.

Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od pogodbe sklenjene na daljavo, to je od spletnega nakupa.

Odstopni rok poteče 14 dni od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik oziroma, v primeru delne izdobave posameznih kosov blaga iz enega naročila rok potečete 14 dni od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na zadnjem kosu blaga ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik.

Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje 1981 AS d.o.o., Mariborska cesta 140, 3000 Celje, e-naslov: 365@a2s.si, o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti, telefaksu ali elektronski pošti). Ne glede na obliko odpovedi mora potrošnik podjetju predložiti kopijo računa. Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

Odstopni obrazec:

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo TUKAJ.

UČINKI ODSTOPA OD POGODBE

Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Potrošnik blago vrne ali izroči podjetju, ki je potrošniku blago dostavilo, brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil podjetje o odstopu od pogodbe. Rok se upošteva, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka.

 

POGOJI VRAČILA BLAGA

Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži.

STVARNA NAPAKA

Opredelitev stvarne napake. Napaka je stvarna:

— če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo;

— če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

— če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

 

Uveljavitev stvarne napake

Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki, na lastne stroške, obvestiti v zakonsko določenem roku. Obvestilo mora vsebovati natančen opis napake. Kupec mora ponudniku omogočiti pregled izdelka.

Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov.

PRITOŽBE

365fashion  spoštuje  veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. 365fashion se po najboljših močeh trudi vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se lahko odda prek e-naslova: 365@a2s.si ali pisno na naslov prodajalca: 1981 AS  d.o.o, Mariborska cesta 140, 3000 Celje. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Prodajalec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med prodajalcem in kupcem pristojno sodišče v kraju sedeža ponudnika

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi 1981 AS d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

1981 AS  d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

ARHIVIRANJE POGODBE

Sklenjena pogodba med naročnikom in prodajalcem se arhivira na naslovu 1981 AS d.o.o., Mariborska cesta 140, 3000 Celje. Pogodbe in kopije računov se arhivirajo na sedežu podjetja. Kupec lahko pridobi kopijo z zahtevo po elektronski pošti na: 365@a2s.si.

VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

V 1981 AS d.o.o. so vaši osebni podatki varni pred tretjimi strankami in bodo uporabljeni le za storitve s strani podjetja 1981 AS d.o.o..